2e etappe den Bosch -Utrecht 177km

19 augustus 2022 - Gorinchem, Nederland

Slecht geslapen vannacht, was erg warm  in het hotel. Vandaar dat we al voor 7 uur aan het ontbijt zaten. Vandaag moeten we 176 km van den Bosch naar Utrecht.

Doordat we in verschillende hotels sliepen was het een beetje onduidelijk welke fietsen mee moesten, die voor Spanje stonden er ook nog, die gaan vandaag weg. Hierdoor vertrokken we 40 minuten later  dan gepland. Hopelijk gaat dat in het vervolg beter, er kan in ieder geval geen verwarring meer zijn over de fietsen.

Eerste stukje met de snelle groep meegereden, die reden met 37 per uur. Maar dat deed ik bewust, want na 17 km stonden mijn eerste supporters al. Zodoende had ik even tijd om te stoppen en dan weer aan te sluiten bij de tweede groep.

In Heusden stonden mijn broertje en zijn gezin. Zijn dochters hadden een mooie aanmoedigings tekening gemaakt. Even gestopt en daarna weer verder door dit mooie vesting stadje met allemaal kinderkopjes.

Lekker tempo doorgereden van ruim 30 per uur, Richard had nog een lekke band. Was een mooie route en om ongeveer 13 uur waren we bij de proloog in Amerongen voor de lunch. En daar was mijn zusje met haar gezin op ook even te supporten.

Na de lunch weer lekker doorgetrapt af en toe wat regen, maar het viel erg mee.
Laatste stukje door Utrecht moeten we ook weer een stukje over het tijdrit parcours. Dat was al afgesloten, want de profs waren al aan het inrijden. Dus moesten rustig aan over de stoep en fietspad tussen al het publiek door.

Nu al weer in hotel en het hoosde met even dus we hebben het getrofffen , straks nog even eten.Morgen kunnen we vanaf hotel meteen op de fiets stappen.

Bekijk mijn activiteit op Strava: https://strava.app.link/aS3QQmoLCsb

Ja, Theo ik heb strava

1. Theo van Norden:
    19 augustus 2022
    Klasse Ronald, leuk dat je broer nog even hebt gesproken en de lieve dochters met de aanmoedigen, heel veel succes verder.
  2. Inge:
    19 augustus 2022
    Leuk al die supporters die je aanmoedigen. Lekker bezig en mooie opwarmer voor het echte werk. Trots op jullie.
  3. Karin:
    19 augustus 2022
    Leuk om te lezen Ronald. Succes morgen weer.