rustdag / transfer

21 augustus 2022 - Bilbao, Spanje

Nou ja, rustdag. Vandaag staan we om 4.30 op, want om 5 uur staat de taxi voor het hotel om ons naar Schiphol te brengen.

Mijn grootste zorg was natuurlijk Schiphol. De wachtrij buiten die gister nog op NOS stond, was gelukkig leeg. We waren in 10 minuten door de security heen. We hebben gelukkig alleen handbagage, de rest staat al in Spanje.

Onze oorspronkelijke vlucht was een aantal weken geleden al gecancelled vanwege de problemen op Schiphol. Gelukkig waren we meteen omgeboekt naar een andere vlucht. Helaas is dat geen rechtstreekse waardoor we via Madrid vliegen, wat onze reistijd behoorlijk langer maakt, met een overstaptijd van 3 uur. Maar ik ben allang blij dat we op de bestemming zijn.

Op de luchthaven van Bilbao stond al een mooie Jumbo visma bus. Als zeer geen corona protocol hadden had hij ons ook nog naar ons hotel willen brengen. Wel een mooie foto kunnen maken.

uiteindelijk om 17.45 in hotel. Nog proberen beetje uit te rusten, want we hebben nu al een slaaptekort. ( De profs vliegen vanavond al, dus die hebben wel een hele rustdag

Er zijn trouwens diverse deelnemers die in de plaatselijke krant hebben gestaan.

1. Theo van Norden:
    21 augustus 2022
    Super Ronald, je gaat lekker, wens je heel veel succes morgen weer.
  2. Tilly:
    Mooie sponsor, Ronald 😅