Welkom op mijn reisblogvan de Vuelta

Hallo allemaal,

Net als bij de tour de France in 2015, ga ik ook nu weer een uitdaging aan. De Ronde van Spanje start dit jaar in Utrecht, een goede gelegenheid om te proberen deze ronde te volbrengen. Wederom gaan we alles fietsen een dag voordat de Profs dat doen. Dus starten wij op 18 Augustus. Na 3 dagen Nederland vliegen we naar Spanje. Onze vlucht was gecancelled, maar alles is omgeboekt, dus hopelijk gaat dat allemaal goed. In Nederland fietsen we op een andere fiets, dus fiets en bagage gaan alvast vooruit, zodat we alleen met handbagage het vliegtuig in kunnen.

Ik hoop weer iedere dag een verslag te doen, maar ik kan niets beloven. Uiteraard ben ik afhankelijk van de techniek en de tijd.  Aan de training kan het denk ik niet liggen, toch al ruim 7000 km gefietst dit jaar. Volgens mij meer als bij mijn training voor de tour, zelfs al even wat klimmen geoefend in de Dolomieten bij 40C.  We gaan met 15 man en 1 vrouw, dat is even iets minder als de 40 personen die we met de tour hadden.

Ik heb er zin in

1. Reislogger:
    2 augustus 2022
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Jos de Rooij:
    2 augustus 2022
    veel plezier en succes Ronald! je weet nu hoe zwaar, maar ook hoe mooi het kan zijn!
  3. Adrie:
    13 augustus 2022
    Succes Ronald. Als je weet hoe laat en waar jullie in Den Bosch aankomen kan ik misschien ff die kant op komen. Vind het wel leuk om te zien.
  4. Anita:
    13 augustus 2022
    Succes topper…
  5. Gea:
    14 augustus 2022
    Succes, Ronald. Dit keer geen ontmoeting zoals in Millau. Veel plezier 🚴🏻🚴🏻🚴🏻
  6. Rina en Koos:
    14 augustus 2022
    Hai Ronald, geweldig wat een uitdaging , fantastisch dat je het weer aan durft.
    Veel succes voor de hele groep, maar vooral veel plezier, geniet ervan.
    Je reis gaan we ,net als de vorige keer met plezier volgen.
    Groetjes Rina en Koos
  7. Gerard en Gre steltenpool:
    15 augustus 2022
    Onze Ronald. Doe ik het of doe ik het niet!! Na veel training durf jij deze uitdaging aan.Succes toegewenst en veel plezier voor allemaal.We kijken uit naar jou verslagen.Groeten Pa en Ma
  8. Karin:
    16 augustus 2022
    WAUW, Wat een uitdaging weer. Heel veel succes en plezier gewenst. 🚴‍♂️👊💪
    Groeten Karin
  9. Angela:
    17 augustus 2022
    Succes Ronald, petje af! Ik doe het je niet na! Heel veel succes en plezier!!
  10. Inge:
    17 augustus 2022
    Ik ben benieuwd naar je verhalen. Ik vind het een stoer avontuur. 💪
  11. Tim:
    18 augustus 2022