1e etappe ploegentijdrit Utrecht

18 augustus 2022 - Ulvenhout, Nederland

Vandaag dan toch eindelijk van start gegaan na al die training. Ik had zondag mijn bagage en een fiets al naar judith in amersfoort gebracht en zou gister op de fiets naar amersfoort. Maar gister regende het vrijwel de hele dag dus die fiets toch maar in de auto gebracht. (In nederland fiets ik op mijn oude fiets, vandaar twee fietsen). De bagage en de goede fiets gaan alvast op transport naar Spanje.

We hoefden om 12 uur pas in utrecht te zijn, want het was maar een tijdritje vandaag.We reden op tijd weg, en dat was maar goed ook, want we waren amersfoort nog niet uit en Judith riep ' Oh, mijn fietsschoenen'. Dus wij weer terug. Daarna even haar vader oppikken in soesterberg, want die zou de auto mee terug nemen.

Ruim op tijd in utrecht, daar bleek dat ook anderen wel eens wat vergeten. Hemke had een tas vergeten met een derailleeur en zijn accu's voor het schakelsysteem. Gelukkig heb ik gewoon kabels. Maar ook deze tas kwam alsnog op tijd.

Na de lunch de route door utrecht gereden, uiteraard niet over de busbaan maar op het fietspad en vele stoplichten. Het was wel echt een ploegentijdrit, want er werd keurig op elkaar gewacht na een stoplicht. Maar mooie gelegenheid om aan elkaar te wennen. Nog even mooie groepsfoto op het startpodium gemaakt. Inclusief naar start finish rijden 29km.

Na terugkomst naar het hotel in breda waar we nu net naar de chinees zijn geweest. Ik moest mijn blog twee keer schrijven want mijn tablet weigert helaas dienst.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ralph:
    19 augustus 2022
    Veel succes verder en geniet er van!
  2. Theo van Norden:
    19 augustus 2022
    Klasse Ronald, jullie zijn op weg,
    Wens je heel veel succes.
  3. Theo van Norden:
    19 augustus 2022
    Ronald,hebt jij ook strava?