10e etappe Elche-Alicante 31,1 km.

29 augustus 2022 - Totana, Spanje

Vandaag een tijdrit van iets meer dan 30 km. Voornamelijk vals plat naar beneden.  De profs zullen hier wel weer hoge snelheden rijden, maar wij moeten stoppen voor rood licht en rekening houden met het verkeer.

Wel lekker om met een kort ritje je beginnen, want het is hier minstens 10 graden warmer als waar we vandaan komen.  Zonder inspanning zweet je al peentjes, dus dat belooft wat voor komende tijd.

We zijn al op tijd in het volgende hotel, dus nog even tijd om te ontspannen en de fiets te checken. In tegenstelling tot de afgelopen week waar we twee keer 3 dagen in hetzelfde hotel verbleven, zullen we de komende tijd iedere dag ook de bagage weer in moeten laden.

Walter had ook nog even tijd om een interview te geven aan radio 5:

Morgen wordt weer een lange dag, maar wel redelijk vlak.

1. Theo van Norden:
    29 augustus 2022
    Super mooie foto's van jullie, zal zeker niet meevallen in die hitte te fietsen, dat wordt heel veel drinken onderweg. Ik wens jullie heel veel succes morgen.
    Groetjes Nel Theo.
  2. Angela:
    29 augustus 2022
    Wat een trip Ronald! Hoe houden jullie dit vol?! Echt petje af.
  3. Gerard en Gre steltenpool:
    29 augustus 2022
    Prettig dat je gister wat rust kon nemen, en deze dag een makkelijk ritje had. Sterkte met de hitte en zorg goed voor jezelf. Je maakt mooie foto's
  4. Tilly:
    29 augustus 2022
    Mooi om te zien dat de groep nog compleet is 👍