4e etappe gasteiz- lagardia 155 km

22 augustus 2022 - Bilbo, Spanje

Vandaag al weer vroeg op, 6:30 ontbijten
7.30 vertrek, eerst uurtje rijden naar de start. Duurde iets langer, 9 uur gestart.

Hele dag 22 tot 25C, bewolkt, heerlijk fietsweer

Zo snel mogelijk met Judith en René weg. Eerst 6 km was snelweg, dus over vluchtstrook. Er ligt daar altijd veel troep en Judith reed al lek. Ik had het niet op tijd door, maar ze werd geholpen door de rest

Daarna ging het meteen flink door. Judith fietste met Jacob achterop. Bij mij liep mijn band aan, dus na de 1e stop de rest even laten gaan om er naar te laten kijken. Oorzaak was er niet meteen duidelijk.De rest zat tot de lunch allemaal bij elkaar. Na de lunch ging de snelle groep er vandoor, ik ging weer met de rest van de groep mee

Hele dag prachtige omgeving op en af heuvel landschap met best nog een steile klim erin. Totaal 2315 hoogtemeters. Aankomst ongeveer 16.30

Onderweg naar het hotel hoor ik dat Judith bij de laatste steile klim een pang in haar knie voelde en hoorde. Hoop maar dat het meevalt.

1. Karin:
    22 augustus 2022
    Leuke foto's Ronald.
  2. Sylvia:
    22 augustus 2022
    Jullie zijn goed bezig. Hoop dat t goed blijft gaan met de knie van Judith.
  3. Richard Luiken:
    23 augustus 2022
    Leuk Ronald! Kun je technisch gezien ook filmpjes toevoegen?
  4. Tilly:
    23 augustus 2022
    Mooie foto's en nog lekker fris en fruitig 😉 Ben je er nog achtergekomen wat het aanslepen van je band was?