Dag 18 Rustdag / transfer

4 september 2022 - Sanlúcar de Barrameda, Spanje

Had gehoopt vandaag een beetje uit te kunnen slapen. Nou ja, een beetje dan, tot 7.15.  Vanaf 7.45 konden de fietsen en de bagage alweer geladen worden en om 8 uur ontbijt. Aangezien de vertrektijd op 9.30 stond werd dit door sommigen zo geïnterpreteerd dat men de bagage ook wel later kon brengen. Dat is wel lastig als je de fietsen op een vaste volgorde moet opladen. (In verband met het in elkaar haken van diverse sturen).

Een aantal mensen ging het Alhambra bezoeken en komt met de laatste bus. Hieronder was ook Albert, hij had de bus met de fiets aanhanger toevertrouwd aan Judith. Wij vertrokken daarom al met 5 man/vrouw rond 8.45 voor de transfer van 300 km.

Onderweg weer veel olijfbomen gezien, maar ook katoenplantages. Ook zie je regelmatig verhoogde irrigatiekanalen die vervallen zijn. Sinds er pompen zijn, worden die natuurlijk vrijwel niet meer gebruikt.

Het hotel is in een small straatje, maar we moesten wel even de fietsen afladen, we blokkeerden de weg een beetje, veel getoeter. Daarna moesten we de bus en aanhanger nog kwijt in de parkeergarage, omdat we niet wisten of we naar binnen konden, eerst even gekeken, ondertussen weer de de weg blokkerend. Er was personeel in de garage die heel behulpzaam even naar buiten kwam om te kijken. Bus en aanhangwagen konden gelukkig apart naar binnen, want de draai bij de ingang konden we niet maken.

Smiddags nog even fiets gepoetst.

1. Theo van Norden:
    4 september 2022
    Ik hoop je een beetje uitgerust bent,en weer fit om morgen weer lekker te kunnen fietsen, ik je heel veel succes morgen met het fietsen.
    Groetjes Theo en Nel.
  2. Tilly:
    4 september 2022
    Heb door mijn mini vakantie een inhaalslag in jouw verhalen moeten doen. Hoop dat jouw lijf het goed kan verwerken en wat een ervaringen die je allemaal op. Geweldige foto's weer.